آماده باش امنیتی در طوزخورماتو برای یافتن یک تروریست انتحاری

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از آماده باش یگان های نظامی و اطلاعاتی این استان برای جستجو با هدف یافتن یک تروریست انتحاری خبر دادند. به گفته این منبع تروریست مذکور درصدد حمله به اهداف غیر نظامی در شهر طوزخورماتو در شرق این استان بوده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، این منبع اعلام کرد: مقامات نظامی و امنیتی استان به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود یک تروریستی انتحاری که درصدد حمله به اهداف غیر نظامی در شهر طوزخورماتو بوده است اعلام آماده باش کردند و عملیات جستجوی گسترده و فشرده ای در این زمینه ادامه دارد.

به گفته منبع امنیتی فوق، نیروهای نظامی و امنیتی بر شدت اقدامات امنیتی شان گسترده و پست های بازرسی در مناطق مختلف این شهر و اطراف آن تشکیل دادند تا از وقوع هر گونه حمله تروریستی خونین احتمالی جلوگیری کنند.

دستگاههای نظامی و امنیتی منطقه، همچنین از شهروندان خواستند تا هر گونه تحرک افراد یا حضور افراد ناشناس در مناطقشان را هدف جلوگیری از هر گونه اقدام تروریستی به نهادهای ذیربط اعلام نمایند.

یادآور می شود اطراف شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین که از جمله مناطق مورد مناقشه بین اربیل و بغداد است در سالهای اخیر به طور متناوب شاهد رویدادهای ضد امنیتی بوده است.

کد خبر 17088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha