شهردار یکی دیگر از مناطق ارومیه دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی بر اساس شنیده ها در راستای مبارزه با فساد اداری صبح امروز شهردار یکی از مناطق ارومیه در محل کار خود توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد.

به گزارش کردپرس، بر اساس اخبار محلی صبح امروز 29 آذر ، شهردار منطقه ۲ ارومیه در محل کار خود توسط سربازان گمنام امام زمان بازداشت شد.

نکته قابل توجه این است که چهار ساعت بعد از دستگیری شهردار منطقه دو ارومیه سرپرست جدید شهرداری این منطقه معرفی شد.

در روزهای اخیر شهردار منطقه ۴ ارومیه نیز دستگیر شده بود. ۱۹ آذرماه سخنگوی شورای شهر ارومیه خبر دستگیری شهردار یکی از مناطق این شهر را تایید کرده و گفته بود؛ با توجه به شرایطی که در گذشته در زمینه علل دستگیری ها وجود داشت این بار نیز این برخورد قضایی با شهردار یکی از مناطق ارومیه انجام شده است

در آذر ماه امسال ۶ نفر از کارشناسان و مسئولان شهرداری مناطق ارومیه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که شامل مدیران میانی کارشناسان در شهرداری ارومیه بودند.

در آبان ماه نیز دستگیری ۷ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه به علت تخلفات مالی توسط نهادهای نظارتی انجام گرفته بود.

مسئله اتهامات مالی در شهرداری و شوراهای استان از مرداد ماه امسال در مهاباد استارت زده شد و در راستای مبارزه با فساد اداری دستگیریها متخلفان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha