برپایی 10 پایگاه شور عاطفه ها برای کمک به 25 هزار دانش آموز نیازمند

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از برپایی 10 پایگاه شور عاطفه ها در سطح استان برای جمع آوری و اهدای کمک به 25 هزار دانش آموز نیازمند خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سیدعلی موسوی جم پیش از ظهر امروز در محل برپایی پایگاه اصلی جشن عاطفه ها در سنندج در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال هالی گذشته 10 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در میادین اصلی شهرستانهای استان برپا شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 25 هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: سال گذشته 520 دستگاه تبلت به این دانش آموزان اهدا شدکه 180 دستگاه آن توسط خیران تهیه و اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه اولویت امسال در برگزاری شور عاطفه ها روش های الکترونیکی و غیرحضوری است، ادامه داد: خیران می توانند از طریق مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد و یا شماره گیری کد #8877*087* و همچنین واریز به شماره کارت 6037991899967743 کمک های خود را اهدا کنند.

موسوی جم با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند تا 11 مهر ماه ادامه دارد، یادآور شد: در تاریخ هفتم مهر ماه نیز در سطح مدارس این برنامه اجرا خواهد شد.

کد خبر 17254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha