دوران آزمون و خطا در  ایلام سپری شده / استاندار ترجیحا بومی باشد

سرویس ایلام - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران آزمون و خطا در استان سپری شده، استاندار ایلام باید ترجیحا بومی با روحیه اجرایی و عملیاتی و هم تراز وزیر باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی اکبر بسطامی در نشست شورای اداری شهرستان چوار که در محل فرمانداری چوار برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم با عدالت محوری و روحیه جهادی پا به عرصه خدمت گذاشته و با نگاه اصولی و مدیریتی به مسایل و مشکلات کشور توجه ویژه ای خواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم گفت: دغدغه کل استان را دارم و نگاه مجمع نمایندگان به کل استان است و رفع محرومیت در استان ایلام نیازمند کار جمعی و همت مسئولان است.

بسطامی انجام مسئولیت اجتماعی شرکت های نفتی و گازی واقع در استان را بر اساس قانون لازم الاجرا خواند و افزود: اگر این شرکت‌ها به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند باشند، بسیاری از مشکلات استان ایلام نیز مرتفع خواهد شد.

وی بر اجرای ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد و گفت: اجرای این ماده از مطالبات مهم مسئولین است و باید در پروژه های استان به نیروهای بومی توجه شود اما در شرایط مساوی و برابر اگر نیروی متخصص نبود، می‌توان از سایر نیروهای متخصص استفاده کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولین باید به مشکلات استان بالاخص در بحث آب، برق، گاز، راه، آنتن دهی و زیرساختی توجه ویژه ای داشته باشند و زیبنده ی استان ایلام نیست که در چله دوم انقلاب، بخش زیادی از مردم با مشکلات آنتن دهی، کم آبی و زیرساخت ها مواجه باشند.

بسطامی گفت: زبان من زبان مردم است و مسئولین باید به مشکلات مردم توجه کنند و در راستای رفع آن ها تلاش کنند.

کد خبر 17278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha