مدیریت اجرایی کرمانشاه باید هر چه سریع تر تغییر کند

سرویس کرمانشاه _ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در موضعی انتقادی نسبت به مطالبی که در مورد ابقای استاندار کرمانشاه مطرح می شود؛ گفت: به عنوان نماینده مردم کرمانشاه خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان هستم و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد تا کام مردم با خدمات ویژه دولت انقلابی شیرین و مشکلات برطرف شود.

به گزارش کردپرس؛ بر اساس خبری که روابط عمومی این نماینده در اختیار رسانه ها قرار داده است، نماینده مردم کرمانشاه گفت: مردم در این دوره از انتخابات برای تغییر به پای صندوق های رای رفتند و نسبت به عملکرد دولت قبل انتقادات جدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی شدیدا موجب ناراحتی و اذیت مردم شده است در ادامه افزود: یقینا رای مردم به آیت اله رئیسی برای تغییر در مدیران اجرایی کل کشور بوده است البته ملاک شایسته سالاری است و رئیس جمهور عنوان کرد ما شاخصه های انقلابی گری، روحیه جهادی، توانمندی های اجرایی و مردمی بودن را برای انتخاب نیروهای اجرایی در نظر می گیریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: در همه دوره هایی که با رای مردم تغییری در سیستم اجرایی کشور تغییر ایجاد شده است، اکثر استاندارها و وزرا نیز تغییر کرده اند و این خواست ما نمایندگان هم است.

رشیدی تاکید کرد: هر نماینده ای مستقل است و نظر و دیدگاه های خود را راساً ابراز می کند و دراین زمینه به هیج کس وکالت نمی دهیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن جوانان انقلابی، نیروهای باتجربه و توانمند با روحیه جهادی، این اتفاق در استان کرمانشاه و در کل کشور رخ دهد تا کام مردم با خدمات ویژه دولت انقلابی شیرین شود و مشکلات برطرف شود.

کد خبر 17406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha