زندگی لوکس بانوی اول ترکیه بار دیگر جنجال برانگیز شد

سرویس ترکیه - پس از جنجال کیف 50 هزار دلاری، امینه اردوغان این بار با یک ساعت 30 هزار یورویی دیده شد.

به گزارش کردپرس، تصویر منتشر شده از امینه اردوغان همسر رئیس جمهور ترکیه در کتابی که مدعی نوشتن آن است، باعث ایجاد جنجال جدید برای بانوی اول ترکیه شد. در این تصویر که از سفر بانوی اول به اتیوپی گرفته شده است، قیمت ساعت مچی امینه اردوغان بالای 30 هزار یورو برآورد شده است.

درست چند روز پس از این که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه کتاب خود را با عنوان «جهانی عادلانه تر هم ممکن است» منتشر کرد، کتاب امینه اردوغان همسر رئیس جمهور نیز با عنوان «سفرهای من به آفریقا» راهی بازار کتاب شد. این کتاب شرح سفرهای بانوی اول به کشورهای آفریقایی است. در این کتاب تصویری از خانم اردوغان در سفر به اتیوپی منتشر شده است که در آن یک ساعت مچی مارک «چوپارد هپی دیاموند» به دست دارد. رسانه های ترکیه قیمت این ساعت را چیزی بالای 30 هزار یورو برآورد کردند. همچنین احمد برازون نماینده حزب خوب ترکیه از بورسا، با انتشار این تصویر به آن واکنش نشان داد.

نزدیک به یک سال پیش نیز در حالی که بحث روز ترکیه آویزان کردن نان به دیوار مهربانی توسط شهروندان نیکوکار بود، بانوی اول ترکیه با یک کیف دستی 50 هزار دلاری دیده شد. این موضوع جنجال بسیاری در بین منتقدان حکومت ترکیه بر انگیخت. شیر های طلایی آشپزخانه بانوی اول نیز که در یک برنامه تلویزیونی به مردم آموزش آشپزی داده بود، مدتی موضوع داغ رسانه ها برای حمله به زندگی اشرافی خانواده اردوغان بود.

زندگی لوکس خانم اردوغان از آنجایی جنجال بر انگیز است که او در حالی که در کاخ های زمستانه و تابستانه بسیار گران قیمتش با آن شیرهای طلایی زندگی می کند، از 13 هواپیمای شخصی اردوغان که یکی از آنها یک بیمارستان سیار است، استفاده می کند، و لباس ها و آویزهای لوکس و گران قیمتش را به رخ می کشد؛ از هیچ فرصتی برای تشویق مردم به مصرف کمتر دریغ ندارد. چندی پیش که قیمت اقلام خوراکی به شدت افزایش یافته و موجب اعتراض مرده شده بود، امینه اردوغان در یک برنامه تلویزیونی از زن های خانه دار خواست تا پرس های غذای خود را کوچکتر کنند که هم سالم تر زندگی کنند و هم باری از دوش آلودگی محیط زیست و بحران گرمایش زمین بردارند.

کد خبر 17503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha