تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: عمده برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل کشوری از یک میلیون نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که ۱۰ هزار نفر آنها مربوط به استان است.

به گزارش کرد پرس، سردار ذبیح‌الله مالکی صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رئیس‌جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه در استان کردستان ۱۱ ستاد استانی برای تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان فعالیت دارند، اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونا رژه نیروهای مسلح و نمایشگاهی که هرساله برگزار می‌شد، امسال برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است لذا حرمت خاصی در این دوران وجود دارد، افزود: هر جنگی که در طول تاریخ به ایران تحمیل شده، بخشی از خاک کشور توسط دشمن تصرف شد اما با شجاعت نیروهای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از تشکیل 550 ستاد تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سطح کشور خبر داد و ادامه داد: عمده برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، گرامیداشت و تجلیل کشوری از یک میلیون نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس است.

سردار مالکی با بیان اینکه در استان کردستان 11ستاد استانی برای تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان فعالیت دارند، یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های گروهی برای انعکاس برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین اهداف این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه باید در هفته دفاع مقدس بیشتر فعالیت‌ها را به فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت تلویزیون، رسانه‌ها و ... موکول کنیم، بیان کرد: امسال در کردستان از 10 هزار نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل می شود.

کد خبر 17533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha