انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروزی ضروری است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروزی تأکید کرد و گفت: به واسطه رشادت و ایثار جوانان بود که امروز شاهد کشوری مقتدر هستیم.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رئیس‌جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: ایمان و وحدت عمومی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پیروزی ایران بر دشمنان را رقم زد.

وی افزود: امروز از کسانی تجلیل خواهد شد که در شرایط بسیار نابرابر در برابر دشمنان ایستادگی کردند و برگ زرینی در تاریخ ایران شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروزی تأکید کرد و ادامه داد: به واسطه رشادت و ایثار جوانان بود که امروز شاهد کشوری مقتدر هستیم.

سردار حسینی با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس تنبیه شد و دید که جوانان ایرانی با رشادت‌های خود چگونه محاسبات را بر هم زدند، ادامه داد: دشمنان آنچه که برای پیروزی مقابل ایران می‌دیدند مادیات بود و هیچ اشرافی بر معنویات نداشتند.

وی با یادآوری اینکه ایمان و وحدت عمومی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پیروزی ایران بر دشمنان را رقم زد، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی، ایرانی شجاع و مقتدر را در جهان نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه میراث گران بهای دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: دفاع مقدس اقتدار کشور، ایران را در جهان به واسطه خون شهدا بالا برد و باعث قد علم کردن کشور در میان بزرگان جهان شد.

کد خبر 17534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha