دفاع مقدس یادآور شکوه بزرگ مردان افتخارآفرین است

سرویس کردستان - نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: 8 سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رئیس‌جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند از خیلی از مادیات و مقام‌ها گذشتند و برای دفاع از کیان در جبهه‌ها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم از بزرگترین سرمایه خود که همان جانشان بود برای دفاع از خاک میهن خود گذشتند، افزود: هر آنچه امروز و در گذشته اتفاق افتاده است به نوعی امتحان الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران و مسلمانان عزت و در مقابل به دشمن ذلت بخشید و این مهم از جمله دستاوردهای جنگ است.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: مقاومت در دنیای اسلام در سایه مقاومت ملت ما جان تازه ای گرفت و همه اصحاب ادیان آسمانی احساس غرور و سرور کردند چرا که جنگ ما جنگ کفر و توحید بود.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت در جنگ هشت ساله به اوج خود رسید، بیان کرد: جوانان و مردم بی هیچ چون و چرایی به امام شان لبیک می گفتند تا جایی که در هشت سال دفاع مقدس ملت ما ولایت پذیری خود را به اثبات رساندند.

گفتنی است در این مراسم از ۴۱ نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح، تقدیر و از ۴۵ کتاب دوران جنگ تحمیلی رونمایی شد.

کد خبر 17535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha