واریز ۸۶ میلیارد ریال به حساب سرانه مدارس آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۶ میلیارد ریال به حساب سرانه مدارس استان آذربایجان غربی واریز شده است.

به گزارش کردپرس، تورج سلیمان زاده، معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان صبح امروز در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: 44 میلیارد ریال از بابت طرح جامع حمایت از دانش آموزان مناطق محروم به حساب مناطق آموزشی استان واریز شده است.

او بیان کرد: در 9 ماهه سال 99، بیش از ۸ میلیارد ریال بابت تعمیر مراکز آموزشی به حساب مناطق آموزشی استان و حساب مدارس واریز شده است.

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان از واریز بخشی از بدهی های نیروهای خرید خدمات آموزشی سال ۹۸به حساب مناطق آموزشی استان خبر داد.

سلیمان زاده با اشاره به تسهیلات اعطا شده به فرهنگیان استان افزود: در سالجاری تا کنون،۲۸۷هزار میلیارد ریال تسهیلات مرابحه خرید مسکن و تجهیزات به تعداد ۶۳۸نفر از فرهنگیان،۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مرابحه 12 درصد به تعداد ۲۰182نفر از فرهنگیان، ۲۱۶میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ۴درصد برای بیش از ۲4۰۰نفر از فرهنگیان، 1900میلیارد ریال تسهیلات ۱۸درصد مشارکت مدنی به فرهنگیان استان اعطا شده است.

او در خصوص حوزه اداری آموزش و پرورش استان گفت: جذب نیروی انسانی در قالب ۴گروه شامل خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی ها، حق التدریس مستمر و آموزشیاران بر اساس بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

سلیمان زاده تصریح کرد: سهمیه استان آذربایجان غربی در قالب 4 گروه فوق، 1393 نفر است و تا کنون 3400 پرونده در این خصوص تشکیل شده است؛ سهمیه فوق بر اساس امتیازات فصلی نیروهای مشمول مشخص شده و پس از دوره مهارت آموزی یکساله دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

اوبا اشاره به قانون معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز درصورت رعایت الگوی مصرف گفت: امسال با توجه به آموزش غیرحضوری تحقق این مهم امکان پذیر است/

کد خبر 1761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha