راه ورود قاچاق سلاح و مهمات به کشور بسته شود

سرویس ایلام - جانشین نیروی انتظامی کشور که به منظور تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ایلام به استان سفر کرد، در نشست مشترک با مرزبانان استان های غربی عنوان کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار قاسم رضایی عنوان کرد: با تدبیر ناجا و به منظور تسریع در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در ناجا راه اندازی و به تمامی استان ها برای اجرا ابلاغ شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی کشور به صورت هماهنگ و یکدست بایستی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات، راه ورود قاچاق سلاح و مهمات را به کشور ببندند.

وی با اشاره به به سخنان مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده شوم قاچاق سلاح و مهمات که بار زحمات و مقابله این مهم بر دوش کارکنان پلیس است ادامه داد: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که نصیب همه ما شده و ما باید با تشکیل بانکهای اطلاعاتی دقیق در موضوعات مختلف به ویژه قاچاق سلاح و احشام که عامل اصلی ضربه به اقتصاد، امنیت و آرامش مردم است تلاش کنیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه عامل اغلب ناهنجاری های جامعه قاچاق به ویژه قاچاق سلاح است گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که بخواهند به هر نحوی یا با حمل و نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی، نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی مؤلفه مؤثر در روابط بین الملل و روابط خارجی نیز هست و اگر نیروی انتظامی ضعیف باشد همه دستگاهها می لنگند.

این مقام ارشد ناجا یادآور شد: با به روز کردن ایده ها و تاکتیک ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات موجود باید از روزمرگی دوری و با پایش و اقدامات هوشمندانه، در شأن پلیس ایران اسلامی عمل کنیم.

کد خبر 1810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha