تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی اولویت برنامه های شهرداری سنندج است

سرویس کردستان – شهردار سنندج گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمران شهری در اولویت برنامه های شهرداری است.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرداری سنندج، با بیان اینکه خدمت صادقانه و رفع مشکلات شهری باید سرلوحه کار تمام مدیران قرار گیرد، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمران شهری باید در اولویت کار این شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که پس از 14 سال خدمت در جایگاه شورای اسلامی شهر سنندج اکنون در کسوت دیگری و به عنوان شهردار سنندج در خدمت مردم شهر سنندج هستم، اظهار کرد: کسی که در خدمت رسانی به مردم خدا را در نظر داشته باشد هم در پیشگاه خدا هم در میان مردم حرمت و جایگاه دارد.

شهردار سنندج افزود: ما ادعایی نداریم که برای معجره آمده ایم و برای تحقق مدینه فاضله هیچ سقفی وجود ندارد بلکه باید تلاش خود را صدچندان کنیم و به صورت جمعی تمامی قصورها و کم تجربگی ها را جبران کنیم.

رشیدی از تمامی همکاران خواست نگاه همه اکنون منفک از تصمیماتی باشد که در گذشته در شورا گرفته شده و باید تمام توان خود را جهت جبران نقصان ها به کار ببندیم و همه ورای وقت و زمان به مثابه یک خانواده بزرگ کار کنیم.

وی در خصوص احترام به پیشکسوتان و افراد باتجربه در حوزه مدیریت شهری و خدمت رسانی تاکید کرد: باید برای کسانی که در این زمینه مویی سفید کرده اند احترام ویژه ای قائل باشیم.

شهردار سنندج ادامه داد: باید تمام تهدیدها و بحران های ایجاد شده را به فرصت تبدیل کنیم تا هم مردم هم خدا از ما راضی باشند چراکه اگر مردم راضی باشند خدا هم از ما راضی خواهد بود.

رشیدی با تاکید بر اینکه در 14 سال خدمت در شورا توانسته ام به قوانین و مقررات اشرافیت داشته باشم، یادآور شد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم چون شهر سنندج دارای پتانسیل های بسیار خوبی است.

وی بیان کرد: مدیران در حوزه های مختلف به دنبال احصای پتانسیل های عمومی و محلی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، فضای سبز و ... باشند و همچنین مشکلات حوزه کاری خود را شناسایی کرده و انعکاس دهند.

شهردار سنندج گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمران شهری باید در اولویت کار این شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 18155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha