انتخاب اعضای نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کردستان

سرویس کردستان – اعضای هیئت مدیره نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با مشارکت بیش از 40 درصدی اعضا مشخص شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از پایان انتخابات نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان با مشارکت حدود 41 درصدی خبر داد.

عرفان مرادی با بیان اینکه در این انتخابات 3 هزار و 107 نفر از اعضا نزدیک به 41 درصد مشارکت داشتند، گفت: نتایج اولیه انتخابات اعلام شده و چنانچه فردی اعتراضی نسبت به نتایج دارد می تواند تا ۵ روز بعد از انتخاب درخواست خود را به هیات اجرایی ارائه دهد.

وی اظهار کرد: تعداد اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان شامل ۱۱ نفر متشكل از ۴ نفر در رشته عمران، ۲ نفر در رشته معماری و یک نفر در هر یک از رشته های برق، مکانیک، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیش از ۷۶۰۰ نفر عضو دارد، افزود: از میان اعضای منتخب این دوره نسبت به دوره هشتم تنها 2 نفر رای آورده و دیگر اعضا، جدید هستند.

مرادی ادامه داد: در رشته عمران امید کهنه پوشی، مسعود صالحی، فرشید عزت پور و مجید شاه اویسی به عنوان اعضای اصلی و رامین نجفی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در رشته نقشه برداری سربرز احمدی عضو اصلی و کیوان کمانگرپور به عنوان عضو علی البدل انتخاب شده اند، یادآور شد: در رشته ترافیک سهراب شهنازی و در رشته شهرسازی بهمن زارعی به عنوان اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کردستان انتخاب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان بیان کرد: در رشته برق افشین نامی سنندج عضو اصلی و صمد قادرپور عضو علی البدل، در رشته مکانیکی پدرام گروهی عضو اصلی و محمد ربانی عضو علی البدل و در رشته معماری مهرداد یوسف زمانی و اسمعیل بهمنی به عنوان اعضای اصلی و عباداله شکوری به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره نهمین دوره نظام مهندسی ساختمان استان کردستان انتخاب شدند.

کد خبر 18158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha