امکانات آتش‌نشانی کرمانشاه باید در سطح یک کلانشهر باشد

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه تاکید کرد: امکانات، وسایل و تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه باید متناسب با یک کلانشهر باشد.

به گزارش کرد پرس، هوشنگ بازوند، در آیین تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری که به مناسبت «روز آتش‌نشانی و ایمنی» در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتش نشان‌ها برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
وی در ادامه به روایت ایثارگری شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در نجات جان انسان‌ها پرداخت و بیان کرد: شهید لندی در واقع در نقش یک آتش نشان در آن آتش سوزی حضور پیدا کرد و یکی از صفحات درخشان تاریخ را رقم زد و همه آتش نشان‌ها هم در طول دوران خدمت خود از این ایثارگری‌ها بسیار انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: تاریخ از این فداکاری ها همیشه به نیکی یاد خواهد کرد و در یاد و خاطره مردم هم ماندگار خواهد ماند.

وی ادامه داد: مردم آتش نشان‌ها را یک نیروی مردمی و امین می‌دانند که در بحران‌ها و مشکلات از آن‌ها طلب یاری و کمک می‌کنند.

بازوند اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان آتش نشانی دانست و گفت: بی گمان این سرمایه عظیم با ازخود گذشتگی، ایثار، رشادت، شهامت و شجاعت این جوانان فداکار به دست آمده است و آن‌ها با این صفات برجسته در جامعه شناخته می شوند.

وی گفت: آتش نشان‌ها در بحران‌ها و حوادث گوناگون در خط مقدم و پیش قراول حضور در رویدادها قرار دارند و با ایثار و از خودگذشتگی هزینه‌ها را بسیار کاهش می‌دهند.

استاندار کرمانشاه، کلانشهر شدن را آغازی برای پوست اندازی شهر کرمانشاه و توسعه گسترده امکانات آن دانست و افزود: باید متناسب با این جایگاه تازه، امکانات، وسایل و تجهیزات مجموعه آتش نشانی نیز ارتقاء یابد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهرداری، شورای شهر و مدیران ارشد استان وظیفه دارند برای ارتقای این امکانات و تجهیزات اقدام
کنند‌.

در این مراسم استاندار کرمانشاه با اهدای تندیس و لوح تقدیر به مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه به نمایندگی از کلیه آتش نشانان از زحمات خالصانه، فداکارانه و دلسوزانه‌ی این ایثارگران در بحرانها تشکر کرد.

کد خبر 18205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha