فوت ٢١ بیمار دیگر کرونا در آذربایجان غربی/ ٥٤ نفر بد حال اند

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۶ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۳۴۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند و ٢١ نفر هم جان باختند.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به هزار و ۷۷۹ نفر رسید که حدود ۵۰۰ نفر کمتر از روزهای اوج پیک پنجم کرونا در استان است.

او اضافه کرد: ۳۱۵ نفر از بیماران کرونا در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که از این تعداد ۵۴ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به فوت ۲۱ نفر در استان از جمله ۶ نفر در ارومیه و چهار نفر در میاندوآب طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به ۶ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده است.

او ادامه داد: تاکنون حدود ۲۷۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۲.۳ درصد از آنان نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

دکتر آقازاده بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ هزار و ۹۳ دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد و با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن های تزریق شده در استان به ۲ میلیون و هشت هزار و ۸۷۱ دُز رسید.

کد خبر 18220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha