حضور امدادگران جمعیت هلال احمر کردستان در 135 عملیات نجات

سرویس کردستان – مدیرعامل هلال احمر کردستان گفت: در 3 ماهه تابستان سال جاری، امدادگران جمعیت هلال احمر استان در 135 عملیات مختلف با هدف نجات جان آسیب دیدگان حضور داشته اند.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی تعداد کل حوادث به وقوع پیوسته در تابستان سال جاری را ۱۳۵ مورد عنوان کرد و گفت: حوادث جاده‌ای با ۱۰۰ مورد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و خدمات حضوری، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، شهری، کوهستان و سیل و آبگرفتگی در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در مدت یاد شده به ۴۷۱ نفر در استان امدادرسانی و خدمات ارائه کرده اند، افزود: در حوادث جاده‌ای به ۳۵۴ نفر، در سیل و آبگرفتگی ۷۰ نفر، حضوری ۲۲ نفر، شهری ۱۴ نفر، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع 7 نفر و کوهستان 4 نفر امدادرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: در تابستان امسال ۱۶۶ تیم جمعیت هلال احمر کردستان با ۴۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر به صحنه حوادث اعزام شدند.

جلالی با بیان اینکه ۱۱۲ دستگاه آمبولانس در این حوادث اعزام شدند، ادامه داد: ۲۸ مورد عملیات رهاسازی نیز توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

وی یادآور شد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به هموطنان هستند و با تمام قوای خود در جهت سلامتی و کمک رسانی گام برمی‌دارند.

کد خبر 18264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha