جشنواره جهانی فیلم ایتالیا میزبان «سیزدهمین ماه سال»

سرویس ایلام - کارگردان فیلم«سیزدهمین ماه سال» در گفتگو با کردپرس از حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، وحید اسلامیگفت: فیلم"سیزدهمین ماه سال" بعد از موفقیت در جشنواره‌های اسپانیا، انگلستان و هند مسیر خود را این بار در بخش اصلی جشنواره فیلم CINENAGIA Movie Awards ایتالیا دنبال می‌کند.

وی در خصوص این جشنواره توضیح داد: جشنواره فیلم CINEMAGIA Movie Awards ایتالیا یک جشنواره بین المللی مستقل است و هدف آن‌ نشان دادن استعدادهای واقعی دنیای سینما و برجسته سازی و حمایت لازم از آنها برای تبدیل شدن به مشاهیر آینده است.

فیلمساز ایلامی خاطرنشان کرد: این جشنواره از 30 اوت 2021 تا 27 دسامبر 2021 در کشور ایتالیا برگزار می شود و تماشاگران می توانند آثار انتخاب شده در مسابقه را بصورت رسمی بر روی پلتفرم CINEMAGIA ONLINE مشاهده و ارزیابی کنند.

اسلامی گفت: هیئت داوران این‌ جشنواره به ریاست پروفسور Ugo Di Tullio ، پروفسور سازمان و قانونگذاری سرگرمی فیلم و تئاتر در دانشگاه پیزا، رئیس سرمایه گذاری فیلم ایتالیا، مدیر عامل TG Music & Movie و مدیرعامل سابق کمیسیون فیلم Toscana و حیدرون شلیف فیلمنامه نویس ایتالیایی و ویتوریو سودانو طراح برجسته و نامزد ۲ اسکار تشکیل شده است.

کد خبر 18294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha