انتظار طولانی مردم ارومیه در صف نان و کپسول گاز!

سرویس آذربایجان غربی- رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: صفهای طولانی نان و کپسول گاز در ارومیه به یک معضل تبدیل شده است و این مشکلات باید برطرف شود.

به گزارش کردپرس، به نقل از شهرداری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در صحن علنی شورای شهر با اشاره به معضل تهیه نان در شهر افزود: در حال حاضر شهروندان در تهیه نان و کپسول گاز در سطح شهر با مشکل روبرو هستند و این مهم منجر به ایجاد صف‌های طولانی مقابل نانوایی ها و مراکز کپسول گاز شده است.

او ادامه داد: شورای شهر ارومیه جهت کمک به رفع این مشکلات در کنار فرمانداری شهرستان ارومیه اعلام آمادگی می کند.

خلیل پور، با بیان اینکه سالمندان درجامعه نیاز به آسایش و آرامش روحی دارند و بر طرف کردن این نیاز ها بر عهده شهرداری ارومیه است، گفت: تامین آسایش وامکانات رفاهی سالمندان، معابر، فضاهای ورزشی ومراکز خرید باید در دستورکار شهردار قرار بگیرد.

رییس شورای شهر ارومیه ادامه داد: توجه به نیازهای روانی و کاهش استرس روحی سالمندان و ایجاد مراکز مشاوره روان شناختی درمناطق مختلف شهر توسط شهرداری ازضروریات جامعه امروزی است.

او تاکید کرد: شهرداری ارومیه نسبت به زیباسازی فضای بصری مدارس در مناطق کم برخوردار شهری نیز باید اقداماتی را انجام دهد.

به گزارش کردپرس، روز گذشته در نشست خبری نماینده ارومیه معضل صف های طولانی نان در این شهر مورد انتقاد گرفت.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر؛ با اشاره به اینکه برخی نانواها آرد را با قیمت دولتی می‌خرند و در بازار با قیمت آزاد به فروش می‌رسانند، بیان کرد: این امر منجر به پخت کم نانوایی ها و ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی‌ها می‌شود و متاسفانه نظارت کافی وجود ندارد.

مشکل نان و صف های طولانی آن هر بار در نیمه دوم سال گریبانگر ارومیه و سایر شهرهای پر جمعیت آذربایجان غربی می شود!

کد خبر 18342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha