رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی : جلوی تخلفات و مفاسد را باید از منشأ گرفت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهاباد یک شهر اصیل، نمونه و با فرهنگ است، گفت: با همکاری مسئولین دستگاه قضایی، اجرایی و نهادهای فرهنگی، آموزشی و دینی گام های بلندی در تقویت برنامه های پیشگیرانه و حفاظت و حراست از حقوق بیت المال برداریم و جلوی تخلفات و مفاسد را از منشأ بگیریم.

به گزارش خبرنگار کردپرس، در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری مهاباد، رئیس دادگستری استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت پیامبر خوبی ها و مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و تشکر از مانور قدرتمندانه اخیر ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب کشور گفت: این مانور نشان از توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

ناصر عتباتی افزود: دستگاه قضایی یک ظرفیت خوب حمایتی از اقدامات مدیران در حوزه حقوق شهروندی و بیت المال دارد و من از روسا و دادستانهای حوزه‌های قضایی استان می خواهم این ظرفیت را تقویت کنند. چرا که تعامل و انسجام بین دستگاهها رمز موفقیت‌ در بهبود خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: ما باید این فرصت خدمت رسانی در نظام مقدس ولایی را قدر بدانیم و این جز با خدمت صادقانه و به موقع محقق نخواهد شد و باید میدانی عمل کرد فرصت ها را نباید از دست داد.

عتباتی، ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری مسئولین دستگاه قضایی و اجرایی و نهادهای فرهنگی، آموزشی و دینی گام های بلندی در تقویت برنامه های پیشگیرانه و حفاظت و حراست از حقوق بیت المال برداریم و جلوی تخلفات و مفاسد را از منشأ بگیریم.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به برنامه عملیاتی سال 1400 نیز گفت: ما برای سال 1400 برنامه عملیاتی برای هر حوزه تعیین و ابلاغ نموده ایم و در آن مسائلی در زمینه های خدمت رسانی، اتقان آرا، کاهش جمعیت کیفری و ارائه خدمات در بستر الکترونیک و سایر خدمات تبیین گردیده است و امیدواریم با اقدامات و تدابیر ریاست جدید دادگستری مهاباد تا پایان سال تمامی این اهداف محقق گردد.

در ادامه فرماندار مهاباد با تقدیر از اقدامات نظامیان رئیس سابق دادگستری مهاباد و تعامل وی با شورای تامین استان و شورای اداری، نقش دستگاه قضایی را در ایجاد امنیت و عدالت که زمینه اصلی توسعه کشور است موثر دانست.

در این جلسه رئیس جدید دادگستری مهاباد به تشریح برنامه های خود از جمله نظارت مستمر و دقیق به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، توسعه دادرسی الکترونیک، بهره مندی از ظرفیت شوراهای حل اختلاف، حفظ کرامت مراجعین به دادگستری، ارتقاء مولفه های تولید و رفع موانع آن، نظارت جدی بر حفظ حقوق بیت المال پرداخت.

در این مراسم جواد بنایی به عنوان رئیس دادگستری جدید مهاباد معرفی واز زحمات نظامیان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 18455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha