کردستانی ها محروم از تماشای فیلم های جشنواره کودک و نوجوان

سرویس کردستان - تصمیم های بخشی باعث شده تا بخش عمده ای از جمعیت کودک و نوجوان استان از دیدن فیلم های سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان محروم شوند.

به گزارش کرد پرس, بر اساس آخرین تصمیم مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان, فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان امسال تنها در شهر مریوان اکران می شود و بخش عمده ای از جمعیت کودک و نوجوان کردستان که در مرکز استان و سایر شهرستان ها قرار گرفته اند از این فرصت فرهنگی بزرگ محروم هستند.

سال هاست که در حوزه فرهنگ و هنر کردستان تصمیماتی گرفته شده که تنها چوب آنها را شهروندان کردستانی خورده اند و به واسطه همین لجبازی ها از بسیاری از فرصت های فرهنگی محروم بوده اند.

امروز یکی از زیباترین، مجهزترین و بهترین سالن های سینمایی کشور در سنندج قرار گرفته و تنها به واسطه سیاست های غلط و نگاه های بخشی مردم این شهر از اکران فیلم های جدید مانند فیلم های جشنواره فجر و همین جشنواره کودک و نوجوان محروم هستند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار کردپرس حوزه هنری کردستان آمادگی خود را برای اکران فیلم های جشنواره کودک و نوجوان اعلام کرده بود، اما به دلایل نامعلوم از این فرصت استفاده نشده است.

این سیاست قبلا هم سابقه داشته به گونه ای که در دوره ای فیلم های جشنوار فجر در سینما شیدا و آمفی تئاتر مجتمع فجر اکران شد و این اقدام به شکست کامل انجامید و امروز نیز همین رویه ادامه دارد.

کد خبر 18632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha