۱۱ پروژه طرح هادی در روستاهای ایوان به بهره برداری رسید

سرویس ایلام - پروژه آسفالت و بهسازی ۱۱ روستا در شهرستان ایوان با نماینده ایلام و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، روز جمعه طی آیینی و به مناسبت روز ملی روستا با حضور سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان پروژه آسفالت و بهسازی ۱۱ روستا در ایوان مورد بهره برداری قرار گرفت.

سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس از نگاه و توجه مجلس انقلابی به مناطق روستایی و کم برخوردار خبر داد و بر تبدیل روستاهای استان به مراکز تولید و اشتغال تأکید کرد.

وی بر اختصاص هر چه سریع‌تر اعتبارات مصوب شده وزارت نفت و بنیاد مسکن به روستاهای استان تأکید کرد و گفت: مجلس یازدهم با تمام توان به محقق شدن طرحهای اشتغالزای روستایی در حوزه کشاورزی، باغداری، طرحهای گلخانه‌ای و... کمک خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس همچنین از رایزنی‌هایش با نهادهای حاکمیتی مانند بنیاد مستضعفان جهت ایجاد مشاغل خانگی برای بانوان روستایی خبر داد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام نیز از اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان ایوان خبر داد و گفت: فاز اول آسفالت ۱۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

حبیب الله محبی افزود: در سال جاری برای بیش از ۱۲۵ روستای استان، ۷۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که عملیات اجرایی طرح هادی بعضی از روستاها آغاز شده و سایر روستاها نیز در دستور کار است.

وی گفت: در مناطق روستایی ایوان تاکنون بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر مورد مرمت، بهسازی و آسفالت قرار گرفته‌اند.

کد خبر 18703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha