روایت معاون استاندار آذربایجان‌غربی از سیلی فرماندار نقده به دو شهروند!

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در خصوص فیلم منتشر شده از ضرب و شتم شهروندان از سوی فرماندار نقده در فضای مجازی، گفت: این ماجرا در ۶ سال گذشته اتفاق افتاده و فرماندار نقده در آن زمان کارشناس ثابت استانداری آذربایجان‌غربی بود.

به گزارش کردپرس، روز گذشته فیلمی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن، "منوچهر شاکری" فرمانداری فعلی نقده، او دو شهروند را در دفترش محبوس کرده و بعد از مشاجره با این افراد از حراست می خواهد که با این افراد برخورد کند و به محض حضور مامور حراست، "شاکری" به صورت این شهروندان سیلی می زند و فیلم قطع می شود.

این ویدئو با اعتراض بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

پس از آن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این فیلم در 6 سال گذشته اتفاق افتاده و شاکری در آن زمان کارشناس ثابت استانداری آذربایجان‌غربی بود و این اتفاق در همان ساختمان رخ داده است.

علی مصطفوی به تسنیم گفت: در آن زمان، مباحث خانوادگی و مالی میان خواهرزاده و فرماندار فعلی نقده رخ داد و هم اکنون نیز آشتی بین آنها برقرار است و رفت و آمد خانوادگی نیز با یکدیگر دارند، هر چند که جر و بحثی خانوادگی و شخصی ممکن است برای هر شخصی رخ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید انتشار این گونه فیلم‌ها به منظور بر هم زدن جو مناسب شهر نقده، استان آذربایجان‌غربی و کشور و نیز با هدف مخدوش کردن چهره مسئولان نظام انجام شده است.

او بیان کرد: متاسفانه هم اکنون منتشرکننده این فیلم، بداخلاقی کرده و فیلم را در زمانی که این کارشناس اسبق استانداری هم اکنون به سمت فرماندار نقده انتخاب شده، منتشر کرده است.

روز گذشته نیز فرماندار نقده در یک فایل ویدیوی با حضور طرف مقابل که در فیلم قبلی، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، انتشار این فیلم را دسیسه و فتنه خواند و عنوان کرد: مسئله سوتفاهم بوده و حل شده است و ارتباطی با شخص بنده نداشته است و جهت حل مشکل طرف درگیری و شخص ثالثی رخ داده است.

با این حال عدم تکریم ارباب رجوع از سوی مسئول مربوطه در فیلم اولی که از او منتشر شده و نحوه برخوردش با آن دو شهروند همچنان مورد انتقاد است.

کد خبر 1885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha