عوامل انتشار فیلم ضرب و شتم شهروندان از سوی فرماندار نقده شناسایی می شوند

سرویس آذربایجان غربی- روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در واکنش به انتشار فیلمی از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با دو نفر در فضای مجازی اعلام کرد؛ شناسایی عوامل پشت صحنه انتشار فیلم که پس از ۴ سال به قصد برهم زدن فضای مساعد شهرستان نقده و استان را داشته اند، در دست بررسی است.

به گزارش کردپرس، روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در خصوص فیلم منتشر شده از ضرب و شتم دو شهروند از سوی فرماندار نقده بیان کرد: به استحضار می رساند فیلم منتشره از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با برخی افراد، در شبکه های اجتماعی متعلق به سال ۱۳۹۵ و پیش از عهده داری مسئولیت فرمانداری شهرستان نقده است و ارتباطی به موقعیت اداری فعلی ایشان ندارد و طرفین آشتی نموده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

دعوای رخ داده صرفا به دلیل این بوده که ایشان به عنوان واسطه حل یک مسئله غیر اداری پیش قدم شده بود اما موضوع از مسیر عادی خارج و به دعوا و درگیری منجر شد.

روابط عمومی استانداری ادامه می دهد: ضمن عذرخواهی بابت رفتار صورت گرفته در فیلم که مغایر با ویژگی های خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به آگاهی می رساند، شناسایی عوامل پشت صحنه انتشار فیلم که پس از ۴ سال به قصد برهم زدن فضای مساعد شهرستان نقده و استان اقدام به این کار نموده اند در دست بررسی است و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، اخیرا فیلمی در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن، "منوچهر شاکری" فرمانداری فعلی نقده، دو شهروند را در دفترش محبوس کرده و بعد از مشاجره با این افراد از حراست می خواهد که با این افراد برخورد کند و به محض حضور مامور حراست، "شاکری" به صورت این شهروندان سیلی می زند و فیلم قطع می شود.

این ویدئو با اعتراض بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

کد خبر 1916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha