دعوت ٤ ورزشکار آذربایجان غربی به تیم های ملی تیراندازی و موی تای

سرویس آذربایجان غربی- دو ورزشکار موی تای کار آذربایجان غربی جهت شرکت در مسابقات جهانی به تیم ملی موی تای زنان دعوت شدند و در رشته تیراندازی نیز دو ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی زنان کشور فراخوانده شدند.

به گزارش کردپرس، در بخش موی تای، دبیر هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: ثمین یحیوی و نگار جزایری ۲ زن موی‌تای‌کار این استان هستند که از سوی کادرفنی به تیم ملی دعوت شدند.

رامین امید باراندوزی افزود: این ۲ موی‌تای‌کار استان آذربایجان‌غربی به‌همراه تیم موی تای جوانان و بزرگسالان بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در زنجان حضور داشتند که در این رقابت‌ها "ثمین یحیوی" موفق به کسب مدال طلا و "نگار جزایری" موفق به کسب مدال برنز شد و به تیم ملی دعوت شدند.

باراندوزی اضافه کرد: مسابقات جهانی موی‌تای از ۱۶ آذرماه امسال به مدت سه روز در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم کشورمان با حضور ۲ نماینده استان برای این رقابت‌ها در بخش آماده می‌شود.

دبیر هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه در این رقابتها قضاوت ناعادلانه و برخی اتفاقات حاشیه‌ای باعث شد تعدادی از موی‌تارکاران استان آذربایجان‌غربی از رسیدن به مدال باز بمانند که ما در همین راستا اعتراض مکتوب خود را به انجمن موی تای کشور و فدراسیون ارسال کرده اند.

در بخش تیراندازی نیز؛ اردوها در رشته تپانچه زیر نظر نجفی و خدابنده‌لو و در رشته تفنگ زیر نظر حسین باقری جهت حضور پرقدرت تیراندازان ما در رقابت‌های آسیایی 2022 انجام خواهد شد.

از آذربایجان غربی نیز ساینا تیموری و فاطمه عبدالهی در رشته تفنگ به تیم ملی کشور فراخوانده شدند.

تمرینات تیم ملی تفنگ و تپانچه از روز 24 مهر سال جاری با حضور برترین‌های تیراندازی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 19227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha