25 درصد اعتبارات بهسازی راه روستایی کردستان به بانه اختصاص یافت

سرویس کردستان - فرماندار بانه با بیان به اینکه ۲۵ درصد کل اعتبارات راه روستایی کردستان به بانه اختصاص یافته است، گفت: با هزینه کردن این اعتبارات بخشی زیادی از مشکلات روستانشینان حل شده و باعث توسعه و پیشرفت روستاها می شود.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل رستم پور با بیان اینکه برای بهسازی و نوسازی راه‌های این شهرستان 660 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی اختصاص یافت، گفت: 590 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی به بازسازی و نوسازی راه های روستایی بانه اختصاص یافته که شامل 37 پروژه است.

وی اظهار کرد: 59 میلیارد ریال اعتبار نیز به پروژه بهسازی راه های بین شهری شامل جاده بانه - آرمرده، بانه و سوته و روکش آسفالت جاده بانه - سردشت از محل اعتبارات راهداری اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان بانه افزود: برای بهسازی تعمیرات تابلو، علائم و خط کشی راه ها نیز 25 میلیارد ریال اختصاص یافته که با تعیین پیمانکار پروژه های راه سازی شروع می شود.

رستم‌پور با بیان اینکه نهضت راه سازی در بانه آغاز شده است، ادامه داد: شاخص ترین پروژه‌های راه روستایی شامل آسفالت راه بانه - سیرانبند، آرمرده - گرماب، بلکه - کندسوره، نوده - میرحسام، بنه ژاژ - حمزلان، اشترآباد - سورآب و سردآب است.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح ها 60 کیلومتر راه روستایی بهسازی می شود و تعداد کمی از راه های فرعی کوخ ها باقی می ماند که آن هم براساس اولویت و طبق برنامه انجام می شود.

کد خبر 19298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha