باز هم ترکیدگی لوله های آب در ارومیه/ آب 3 هزار مشترک قطع شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با توجه به ترکیدگی لوله آب اصلی در خیابان ذاکر منتهی به فلکه مدرس ارومیه، از عصر دیروز آب 3 هزار و 500 نفر از مشترک آب ارومیه قطع شد.

به گزارش کردپ۹رس، از عصر روز گذشته زیر گذر مدرس در ارومیه به زیر آب رفته است. برای چندمین بار است که ترکیدگی لوله زیر پل زیرگذر مدرس و دخانیات روی می‌دهد و موجب مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر و قطع آب مشترکان آب در ارومیه می شود.

در کنار هدر رفتن چندین لیتر آب سالم قابل شرب، طی این حوادث تکراری در ارومیه این سوال پیش می آید که چرا مسیر لوله‌های موجود اصلاح نشده اند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این باره می گوید: با توجه به ترکیدگی لوله آب اصلی در خیابان ذاکر منتهی به فلکه مدرس ارومیه، از عصر دیروز آب 3 هزار و 500 نفر از مشترک آب ارومیه قطع شد.

لطیف خوش‌سیرت ادامه می دهد: از همان ساعات اولیه اقدامات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی در این خط لوله انجام و با تانکر آبرسانی سیار نسبت به تامین آب مشترکانی که قطعی آب داشتند، اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اضافه می کند: عملیات اجرایی در طول شب نیز ادامه داشت و زمان مشخصی برای اتمام عملیات اجرایی وجود ندارد.

خوش‌سیرت تاکید می کند: پس از اتمام عملیات تعویض لوله، نسبت به زیرسازی و آسفالت خیابان اقدام و تا اطلاع ثانوی از خیابان ذاکر تا مدرس، تردد برای خودروها مسدود است.

شب گذشته فرماندار ارومیه در محل ترکیدگی خط انتقال آب شرب موجود در بلوار باهنر منتهی به پل مدرس حاضر شد.

فرماندار ارومیه در این بازدید ضمن پیگیری تامین آب شرب مردم منطقه، دستگاههای متولی را ملزم به تسریع در رفع مشکل مربوطه کرد.

اکیپ های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری و راهنمایی و رانندگی در محل مستقر و عملیات مسدودسازی مسیر و تعمیر و ترمیم شروع شده و عملیات همچنان ادامه دارد تا عملیات تعویض لوله به اتمام برسد و متعاقباً عملیات زیرسازی و آسفالت محور مذکور بلافاصله انجام شود.

سال گذشته نیز به دنبال نشست زمین در حاشیه تصفیه خانه گلشهر ارومیه و ترکیدگی ایجاد شده در خط لوله آب به مخزن ولیعصر، چاه های بند و ایستگاه پمپاژ گلشهر، موجب قطعی آب مشترکان زیادی در شهر ارومیه شده بود.

کد خبر 19590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha