تخصیص قاضی ویژه برای گمرک بازرگان

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حمایت از سرمایه گذاری و حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه تکلیف دستگاه قضایی است و بدین منظور قاضی ویژه برای گمرک بازرگان تخصیص خواهیم داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی، در جلسه بررسی مشکلات گمرک بازرگان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در راستای وظیفه قانونی خود در حفاظت و صیانت از حقوق عامه تلاش می کند، افزود: می توان بسیاری از مشکلات گمرک بازرگان را با استفاده از ظرفیت های استانی حل کرد و اقدامات بسیاری در راستای تسهیل ترخیص و نظارت انجام داد، مانند حذف تشریفات زائد.

او تاکید کرد: گمرک بازرگان نقش مهم و بی بدیلی در تجارت داخلی و خارجی دارد و دستگاه قضایی در رفع مشکلات آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: پایشهای تصویری بسیار دارای اهمیت هستند و باید به صورت دقیق تقویت شوند. همچنین تقویت یگان حفاظت گمرک و ارتباط سازنده با سایر نهادها و هم پوشانی نیز بسیار اهمیت دارد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاری و حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه تکلیف دستگاه قضایی است و بدین منظور قاضی ویژه برای گمرک بازرگان تخصیص خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل مرتبط استان از قسمتهای مختلف گمرک بازرگان بازدید و از نزدیک از روند ورود و خروج کالا و نحوه ترانزیت کالا اطلاع حاصل کرد.

کد خبر 20054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha