ارایه بنزین سهمیه‌ای در ۱۱ باب جایگاه جنوب آذربایجان غربی میسر شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون از مجموع ۶۲ جایگاه عرضه سوخت در این منطقه، ارایه بنزین سهمیه‌ای در ۱۱ باب جایگاه میسر شده است.

به گزارش کردپرس، سیدجواد فیض‌حسینی به ایرنا افزود: ٥ باب از این جایگاه‌ها شامل جایگاه "ولی‌پور"، "فرنیا"، "خدایی"، "شیخ آقایی" و "بندعلی" در میاندوآب، ۲ جایگاه در مهاباد، ۲ جایگاه در بوکان، جایگاه "قنبری" در شاهین دژ و جایگاه "بناویله" در سردشت است که به سیستم هوشمند متصل و شهروندان این شهرها می توانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

او با اشاره به تداوم تلاش‌ها برای رفع اختلال در سیستم هوشمند عرضه سوخت گفت: راه‌اندازی سیستم هوشمند ارایه سوخت در ۱۰ جایگاه دیگر این منطقه به اتمام رسیده و منتظر تاییدنهایی و وصل از مرکز هستیم.

فیض‌حسینی بیان کرد: همچنین در مدار قرار گرفتن جایگاه ها در اولویت بوده و با برطرف شدن مشکل آنها، به مرور مابقی جایگاه ها به سیستم هوشمند متصل می شوند تا مردم بتوانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت بنزین کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اضافه کرد: علاوه بر این‌کار نصب برنامه در جایگاه های دیگر آغاز شده و ظرف ۲۴ ساعت آینده به اتمام می‌رسد که پس از تایید نهایی وصل خواهند شد.

او با بیان اینکه همچنین عرضه سوخت در ۹۰ درصد جایگاه های این منطقه به صورت دستی امکان‌پذیر است، ادامه داد: ۱۳ گروه از نیروهای این شرکت از زمان بروز حادثه با کمترین میزان استراحت در حال تلاش برای برطرف شدن سریع مشکل هستند.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه به علت وجود مشکل سامانه ای، ارائه خدمات در جایگاه های عرضه سوخت کشور و به تبع آن آذربایجان غربی قطع شده بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

کد خبر 20086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha