بستری ۱۳۷ بیمار کرونایی در ایلام / چرداول و دره‌شهر قرمز شدند

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۷۷ نفر دیگر به کرونا خبر داد و گفت: دو شهرستان چرداول و دره شهر در رنگ بندی کرونایی قرمز شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر محمد کریمیان اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده و شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۶۳ هزار و ۷۱۱ خبر داد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۲۵ نفر است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ نفر بیمار کرونایی در استان بستری شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۱۳۷ نفر بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد بهبود یافتگان استان را ۶۱ هزار و ۹۵۶ نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت از امروز چرداول و دره‌شهر از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کرده‌اند.

وی از زرد شدن بدره هم خبر داد و گفت: بر این اساس از امروز ۸ آبان شهرستان‌های چرداول و دره‌شهر در وضعیت قرمز، آبدانان، ایلام و ایوان در وضعیت نارنجی و بدره، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران، هلیلان و چوار نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 20170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha