حکومت چهره واقعی مرا تحریف کرده است

سرویس ترکیه - عثمان کاوالا با نوشتن نامه ای از تلاش حکومت برای تحریف چهره واقعی خودش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش کردپرس، عثمان کاوالا بازرگان و فعال حقوق بشر با نوشتن نامه ای با بیان این که از دیروز چهارمین سال حبس خود را در زندان سیلیوری به پایان رسانده نوشت که تلاش حکومت برای ساختن چهره ای پلید از او باعث تحریف ماهیت وجودی اش شده است.

کاوالا در نامه اش نوشت:

«روز دوشنبه چهارمین سال حضورم در زندان سیلیوری به پایان رسید. در این مدت نه تنها 4 سال از فرصت زندگی ام را از دست دادم بلکه، ترور شخصیت شدم و برای این که من را در انظار عمومی موجودی بد و پلید نشان دهند، ماهیت وجودی خودم را نیز تحریف کردند. پس از این که از بین رفتن 4 سال از زندگی من تبدیل به یک "مسئله ملی" شد، تنها چیزی که موجب تسلی خاطر من می شود این است که فکر کنم پس از من تجربیات رنج آورم در دادگاه به نهاد قضائی کمک کند تا مشکلاتشان را اصلاح کنند و کسانی که پس از من در برابر دادگاه حاضر می شوند رفتاری عادلانه تر را تجربه کنند.»

لازم به یادآوری است مدتی پیش سفرای ده کشور آلمان، آمریکا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، هلند، سوئد، کانادا، نروژ و نیوزیلند خواستار رسیدگی عادلانه و سریع به پرونده عثمان کاوالا در چارچوب تعهدات بین المللی و قوانین ترکیه از سوی این کشور شدند. با این همه رجب طیب اردوغان در پاسخ آنها را «عنصر نامطلوب» معرفی کرد و خواستار خروج آنان از کشور شد. اردوغان در این مدت دو بار در سخنرانی هایش عثمان کاوالا را تروریست خواند و او را به جرج سوروس تشبیه کرد. پس از گذشت چند روز تنش به پایان رسید.

کد خبر 20413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha