اطلاع رسانی سريع و دقيق  توطئه ها  را خنثی  می  كند

سرویس کرمانشاه _ استاندار كرمانشاه گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي با اطلاع رساني سريع، دقيق و اميدواركننده مي توانند توطئه هاي دشمنان را خنثي گرده و شرايط بهتر و مطلوبي را براي ارائه خدمات به مردم فراهم كنند.

به گزارش کردپرس؛ "هوشنگ بازوند" در جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان، با تبريك فرارسيدن هفته پدافند غير عامل، عنوان کرد: هدف دشمنان از اين تحريم ها ايجاد نارضایتي بين مردم است ولی مردم با مقاومت در برابر این فشارها، این توطئه ها را خنثی کرده‌اند.

مقام عالي استان به تحريم هاي ايجاد شده توسط آمريكا عليه كشور تركيه و مقايسه اين تحريم ها با تحريم هاي ايجاد شده عليه ايران اسلامي گفت: آمريكا تنها در 3 موضوع تركيه را مورد تحريم قرار داده است واين كشور دچار مشكلات عديده اي شده است اما بيش از 1570 تحريم عليه ايران انجام داده اند ولی نتوانستند به اهداف خود در ايران دست پيدا كنند.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: به منظور خنثي نمودن اين توطئه هاي دشمنان همه موظف هستيم كه كسب رضايتمندي مردم را مورد توجه ويژه قرار دهيم و نگذاريم كه با ايجاد مشكلاتي، مردم از برخي از عملكردها ناراضي شوند لذا ضرورت دارد كه واقعيت ها را به مردم بگوئيم و با صداقت با آنان حرف بزنيم.

بازوند در ادامه به حمله سايبري صورت گرفته دشمنان در چند روز اخير عليه جايگاه هاي سوخت در كشور اشاره كرد و گفت: خوشبختانه از همان ساعات اوليه حمله صورت گرفته تمام عوامل و پرسنل ذيربط در استان به منظور برطرف ساختن مشكلات ايجاد شده پاي كار بودند و به اذعان مسئولين كشوري، استان كرمانشاه در اين زمينه خوب عمل كرد كه جاي تقدير و تشكر از عوامل این حوزه را دارد.

وي تصريح كرد: موضوعي كه بسيار با اهميت مي باشد بحث پاسخگويي دقيق و سريع به افكار عمومي در شرايط بحران ايجاد شده است لذا ضرورت دارد كه يك تيم كارشناسي با تشكيل يك ميزگرد در صداوسيما به صورت شفاف، عملكرد دستگاه هاي اجرايي به ويژه عملكرد شركت پخش فرآوردهاي نفتي در راستاي اقدامات انجام شده براي رفع مشكل و حمله سايبري را به اطلاع مردم استان برسانند.

کد خبر 20415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha