عضو ارشد جریان صدر: حزب دمکرات درباره ائتلافات نیمی از حقیقت را بیان می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ارشد جریان صدر حزب دمکرات کردستان را به عدم بیان حقیقت کامل درباره خطوط قرمز درباره تشکیل ائتلاف ها برای تشکیل کابینه جدید عراق متهم کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "عصام حسین" در این باره گفت: حزب دمکرات کردستان، به روش دیپلماتیک عمل و نیمی از حقیقت را بیان می کند. این در حالی است که هیچ کدام از فراکسیون ها خط قرمزی ندارند. بلکه اولویت های خاصی برای خودشان تعریف کرده اند.

عصام حسین افزود: اظهارات برخی از رهبران حزب دمکرات درباره نداشتن مشکل در زمینه نامزدی هر شخصی برای پست نخست وزیری عراق، اظهارنظری دیپلماتیک است و بیانگر حقیقت کامل نیست.

عضو ارشد جریان صدر تصریح کرد: هیچ کدام از فراکسیون ها و ائتلاف ها، خط قرمزی در زمینه نامزدهای نخست وزیری ندارند. اما در زمینه انتخاب نامزد پست نخست وزیری، اولویت هایی دارند.

یادآور می شود ریبین سلام از اعضای ارشد حزب دمکرات کردستان، پیشتر در گفتگو با "المعلومه" اعلام کرده بود: ما هیچ خط قرمزی نداریم و از تفاهمات و توافقات در مریان جریانات شیعه حمایت می کنیم. وی همچنین گفته بود که با توافق یا گفتگو با جریان صدر یا نوری مالکی مشکلی ندارند.

کد خبر 20496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha