بانوان ووشوکار بیجاری ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردند

سرویس کردستان - رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار گفت: بانوان ووشوکار شهرستان بیجار در مسابقات استانی موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش کرد پرس، امیر نوروز گفت: تیم ووشو بانوان یاسوکند با مربیگری «اعظم بهرام زاده» در اولین حضور خود در رقابت های استعدادیابی نوجوانان ووشو استان کردستان، حائز ۱۰مدال رنگارنگ و با ارزش شد.

وی اظهار کرد: نفرات اول و دوم در هر وزن جهت حضور در اردوهای آمادگی دعوت و پس از تاییدیه مربیان، نفرات منتخب به نمایندگی از استان کردستان در رویدادهای المپیاد ایرانیان که در بهمن ماه امسال برگزار می شود، اعزام می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار با اشاره به میزبانی این شهرستان برای مسابقات کشوری هندبال، بیان کرد: مقرر شد برگزاری مسابقات پیشکسوتان هندبال کشور در اواخر آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بیجار در راستای گرامیداشت شادروان اوسط چراغعلی پور برنامه ریزی شود.

نوروز یادآور شد: برگزاری مسابقات پوم سه تکواندو کشوری برادران و خواهران به میزبانی شهرستان بیجار در اواخر آذر ماه برگزار می شود و هدف عمده از تمرین پوم سه، هماهنگی فیزیکی، فکری و روحی در هنر جو و انضباط فردی است.

کد خبر 20809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha