ذبح و اهدای ۵۰ راس دام سنگین به نیازمندان کردستانی توسط خیر سنندجی

سرویس کردستان - مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای و ذبح ۵۰ راس دام سنگین و همچنین ۵ هزار کیلوگرم برنج به نیازمندان کردستانی توسط یکی از خیران سنندجی خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سیدعلی موسوی جم گفت: یکی از خیران سنندجی به اسم «دکتر محمدی» در مناسبت های مختلف سال با این نهاد همکاری دارد و تاکنون کمک های چشم گیری در قالب پرداخت کمک معیشت، کمک به ایتام، ذبح و قربانی دام، اهدای بسته های غذایی و همچنین تامین مسکن به نیازمندان کردستانی اهدا کرده است.

وی افزود: این شخص نیکوکار به مناسبت ماه ربیع نیز ۵۰ راس دام سنگین و 5 هزار کیلوگرم برنج را جهت توزیع در بین نیازمندان کردستانی اهدا کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: این تعداد راس دام از طریق کشتارگاه همدان ذبح، بسته بندی و فریز شد و پس از ارسال به این استان در قالب بسته های یک و نیم کیلویی در بین دو هزار و ۵۸۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این استان توزیع شد.

موسوی جم با بیان اینکه همچنین برنج هایی کمک شده در قالب ۵۰۰ کیسه ۱۰ کیلویی در بین مددجویان توزیع شد، یادآور شد: ارزش ریالی این کمک ها ۶۵۵ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: کمیته امداد به عنوان امین مردم و خیران، کمک های اهدایی را به اساس نیت خیران و همان محل که شخص کمک کننده در نظر داشته باشد به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند اهدا و توزیع می کند.

کد خبر 21308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha