عضو ائتلاف فتح: کمیسیون انتخابات عراق مسئول گم شدن هزاران رأی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ائتلاف فتح کمیسیون انتخابات عراق را مسئول گم شدن هزاران رأی شهروندان دانست و تأکید کرد آرای گم شده معادلات روند سیاسی را متحول خواهد کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "میثاق الحامدی" در این باره گفت: قانون انتخابات، برای نامزدها یا رأی دهندگان عادلانه نبوده است. بلکه در راستای منافع افراد مشخصی است و کمیسیون انتخابات به دلیل سازوکارش، مسئول گم شدن هزاران رأی شهروندان است.

الحامدی افزود: کمیسیون انتخابات، عامل هدر رفتن هزاران رأی است. زیرا این نهاد در زمینه آموزش شهروندان یا تبلیغ برای آنها از طریق آگهی تبلیغاتی یا ارائه برنامه برای آموزش کسانی که با کار با دستگاههای الکترونیک آشنایی ندارند کوتاهی کرده است. به همین دلیل شمار زیادی از آرا گم شده است و هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها نداریم.

این عضو ائتلاف فتح تصریح کرد: باید برای احقاق حقوق همه کسانی که حق آنها ضایع و آرایشان گم شده است تلاش شود و دادگاه عالی فدرال باید درباره آنها عدالت را برقرار کند و آرای به سرقت رفته را به آنها بازگرداند.

یادآور می شود کمیسیون انتخابات عراق اخیرا اعلام کرده بود در شماری از صندوق های رأی گیری در رصافه بغداد، آرای شهروندان ابطال نشده است.

کد خبر 21336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha