اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستانی که می خواستند شهریور افتتاح کنند

سرویس ایلام - معاون عمرانی استاندار ایلام در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان خبر داد؛ بیمارستانی که با فشار رسانه ای در شهریور گذشته جلوی افتتاح آن در هفته دولت گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احمد کرمی با بیان اینکه این بیمارستان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: این بیمارستان از سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شده که بنا به دلایل مختلفی روند اجرایی آن متوقف شد و از سال‌های ۹۸ و ۹۹ مجدداً کار اجرایی آن تسریع و با اختصاص اعتبار پیشرفت آن تاکنون به ۹۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی راه دسترسی و زیرساخت‌های این بیمارستان افزود: اکنون در و ص عیت موجود راه دسترسی و زیرساخت‌های لازم از جمله برق و آب و … تأمین شده و لیکن در بلند مدت اقدامات اساسی برای چهار بانده کردن مسیر در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان نیز از محل اعتبارات اربعین تأمین شده که قسمتی از آن را نیز برای احداث پد بالگرد در این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد تجهیزات این بیمارستان تحویل شده است و تلاش داریم که تا پایان سال نیز مابقی تجهیزات این بیمارستان را تأمین کنیم.

محمد کریمیان افزود: در خصوص استقرار تجهیزات پرتو درمانی هم در بحث تأمین اعتبار آن با وزارت نفت مذاکراتی صورت گرفته است و در زمینه تأمین نیروی انسانی این بیمارستان نیز در قانون بودجه پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است و در صورت تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیروی انسانی آن نیز تأمین خواهد شد.

کد خبر 21339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha