یادواره  ۳ هزار شهید استان ایلام در تهران برگزار شد

سرویس ایلام - با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و ایلامیان مقیم تهران و البرز یادواره ۳ هزار شهید استان ایلام در محل باغ‌ موزه دفاع مقدس، سالن خلیج‌فارس تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این یادواره، سخنرانان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، سردار حق طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان ایلام و پاسداشت مجاهدت‌ها و رشادت های مردم غیور ایلام تاکید کردند که به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در ۴۳ سال گذشته مسیر رشد و توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کرده و این موفقیت ها در سایه تلاش های مردمان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهدا حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای بوده بطوریکه در سخت ترین شرایط و در بمباران های رژیم بعث در برابر دشمن ایستادگی کردند.

حضور مداح روزهای فراموش ناشدنی هشت سال دفاع مقدس حاج صادق آهنگران و اجرای مداحی در وصف شهدای استان ایلام از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

به گزارش کردپرس، کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام آذرماه امسال برگزار می شود که در قالب این کنگره، علاوه بر برگزاری اجلاسیه های شهدا و ۴۳ عنوان خدمت، دهه ویژه فرهنگی با اجرای صدها برنامه متنوع اجرا خواهد شد.

کد خبر 21384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha