کرمانشاه نیازمند تغییر مثبت است / علاء الدین حیدری

سرویس کرمانشاه _ موضوع تاخیر طولانی در انتخاب استاندار جدید کرمانشاه با نقدهای گوناگونی روبرو شده است. علاء الدین حیدری فعال و صاحب نظر منطقه اورامانات مطلبی در نقد این تاخیر طولانی نوشته است.

خبرگزاری کردپرس _ بیش از صد روز از آغاز دولت سیزدهم گذشته و کرمانشاه همچنان بر پاشنه قبل می چرخد . صد روز است که بازیگرانِ ماراتن نفس گیر انتخاب استاندار کرمانشاه کماکان می دوند و به خط پایان نرسیده اند . نه وزارت کشور به تصمیم آخر رسیده و نه بازیگران توانسته اند که حرف خود را بر کرسی بنشانند.
اما در این بین ، این کرمانشاه است که آب می رود و فرصت را از دست می دهد . صد روز برای کرمانشاه مفلوک ، متورم و بیکار ما یک دنیا است که از دست رفت .حال زمزمه هایی به گوش می رسد که ظاهرا برخی آقایان نماینده نظر بر تثبیت وضع موجود دارند و شدیدا در حال رایزنی برای عدم تغییر تیم مدیریت استان هستند . که اگر اینطور است باید بحال ما و استان و آنها گریست .
معلوم نیست ما آمارها را برعکس خواندیم و یا آنها وضعیت استان را بهتر درک کرده اند که خواهان ماندن و تثبیت شرایط فعلی هستند . شاید هم نرخ تورم ، بیکاری ، نرخ فلاکت و سایر شاخص های منفی استان را ندیده و نشنیده اند .
دولت هم اگر برای کرمانشاه چنین تصمیمی داشته باشد یعنی به سرمایه اجتماعی آقای رئیسی توجهی ندارد و عقبه سیاسی ، اجتماعی دولت را تضعیف کرده است . چه خوب ، چه بد کرمانشاه به هوای تازه و تیم جدید برای تحرک و تغییر شرایط نیاز دارد .
وزیر محترم کشور باید کرمانشاه را از نگاه جوانان بیکار و مرز نشینان کولبر نگاه کند نه دوربین خواصی که واقعیت ها را نمی بینند . دولت باید هر چه سریعتر هوای تازه را به ریه های گرفته کرمانشاه بدمد . کرمانشاه نیازمند تغییر مثبت است.

کد خبر 21599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha