نچیروان بارزانی به بغداد سفر می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده دولت اقلیم کردستان در بغداد، اعلام کرد که رئیس اقلیم به زودی در راس هیئتی سیاسی به بغداد سفر می کند.

به گزارش کردپرس، فارس عیسی در گفتگو با سایت خبری ناس نیوز اعلام کرد که نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان به زودی در راس یک هیئت عالیرتبه سیاسی به بغداد سفر می کند.

نماینده دولت اقلیم کردستان در بغداد افزود که این سفر قرار بود پیش از پایان سال جاری 2020 میلادی انجام شود، اما زمان آن به تعویق افتاده و قرار است که بارزانی و هیئت همراه پس از آغاز سال 2021 وارد بغداد شوند.

وی اشاره کرد که قرار است نمایندگانی از تمامی احزاب سیاسی اقلیم کردستان در هیئت همراه بارزانی طی سفر به بغداد حضور داشته باشند.

فارس عیسی هدف از این سفر را تحکیم روابط میان دولت اقلیم و دولت مرکزی عراق و تقویت تفاهم های صورت گرفته اخیر میان هیئت مذاکره کننده اقلیم و مقامات دولت مرکزی عراق عنوان کرد.

همچنین خاطر نشان ساخت که همه احزاب سیاسی عراقی بر برگزاری انتخابات زود هنگام این کشور در موعد تعیین شده آن پافشاری می کنند و در نشستی با مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق نیز راهکارهای برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 2162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha