کلاهبردار 300 میلیاردی در مریوان دستگیر شد

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که با جعل اسناد اقدام به ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان مریوانی کرده بود با عملیات هدفمند پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار علی آزادی اظهار داشت: پس از وصول پرونده‌های متعدد از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مریوانمبنی برجعل،کلاهبرداری و فروش مال‌غیر با شکایت ۷۰ نفر، دستگیری متهم در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با راهنمایی مال باختگان و جمع آوری اطلاعات و همکاری مشترک پلیس‌ آگاهی شهرستان‌های مریوان و سروآباد متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی در حالی که با خودروی خود در محور مریوان - سقز در حرکت بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در بررسی پرونده مشخص شد وی در سال ۱۳۹۴به اتفاق چند نفر در جریان یک درگیری و به دلیل اختلافات قبلی ، مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده بودند و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است.

وی یادآور شد: متهم طی این مدت با ترفندها و اقدامات مجرمانه،مرتکب جرایم مختلفی از جمله جعل اسناد، فروش مال غیر و زمین خواری بیش از ۱۰ هزار متر مربع شده است.

سردار آزادی افزود: متهم درتحقیقات تخصصی به عمل آمده در مجموع به بیش از۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و فروش زمین به چند نفر، جعل سند و فروش مال غیر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 2174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha