زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه احداث می‌شود

سرویس کرمانشاه _ سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه در راستای توسعه گردشگری توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

به گزارش کردپرس، مهندس امیر رحیمی اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای تفریحی شهروندان و همچنین توسعه زیرساخت های گردشگری، شهرداری کرمانشاه زون تفریحی پروژه سراب قنبر را بصورت قرار داد BOLT به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی افزود: این قرارداد در راستای شرایط واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای به بخش غیر دولتی موضوع ماده 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2 که مصوبه شورای اقتصاد است صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه زون تفریحی واگذار شده به بخش خصوصی شامل رستوران، مجموعه تفریحی ورزشی، سرگرمی خدماتی و رفاهی است تصریح کرد: این قرارداد از پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی استان و با میزان 45 میلیارد تومان سرمایه منعقد شده است.

رحیمی با بیان اینکه قرارداد این امر مهم منعقد شده و هم اکنون درحال اجراست گفت: هدف از اجرای این طرح، توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری است چراکه در قسمت جنوبی شهر بدلیل نبود امکانات گردشگری، می‌تواند باعث افزایش گردشگر و ایجاد یک فضای تفریحی برای شهروندان کرمانشاهی شود.

وی در پایان تاکید کرد: این زون تفریحی در دو فاز برنامه ریزی شده است که فاز اول آن طی یک‌سال آینده و فاز دوم طی دو سال و نیم آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 21740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha