مردم محتکران و انبارهای مشکوک را معرفی کنند

سرویس کرمانشاه _ فرماندار هرسین خواستار همکاری و هم افزایی گسترده مردم با مسئولین در شناسایی محتکران و انبارهای مشکوک و غیر قانونی شد.

به گزارش کردپرس، فرماندار شهرستان هرسین در نشست شورای اداری از گشت های نظارتی ، تعزیرات و ستاد تنظیم بازار خواست فعالیت های خود را گسترش دهند و به شناسایی انبارهای ثبت نشده در سامانه جامع انبارها بپردازند.

عبداله کنجوریان ادامه داد: محتکران، افراد سودجو و فرصت طلب عامل گرانی و کمبود اجناس در بازاراند بنابراین با توجه به شرایط خاص کشور شناسایی ، تعقیب و کشف اجناس احتکاری آنان بسیار ضروری است.

وی عنوان کرد : مردم می توانند نشانی و آدرس انبارهای مشکوک را به فرمانداری و یا مراجع امنیتی و انتظامی اطلاع رسانی نمایند و دست محتکران را از بازار قطع کنند.

فرماندار هرسین با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در ادارات، تصریح کرد : کارکنان ادارات باید در امر واکسیناسیون پیشرو و مشارکت جدی داشته باشند.

وی‌ افزود : مسئولین می بایست پیگیر واکسیناسیون کارکنان حوزه های تحت پوشش خود باشند و مطمئن شوند کلیه کارکنان دارای کارت واکسن هستند.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین عملکرد خبازی ها در ماههای اخیر را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : در چند ماه گذشته اکثر خبازی ها عملکرد خوبی داشته اند و برای تعدادی هم پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

کد خبر 21766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha