دشمن وقتی نا امید می شود، به عوامل داخلی روی می آورد

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن وقتی از عوامل خارج نشین ناامید می شود به عوامل داخلی که سوابق زیادی دارند و مسوولیت داشته‌اند، روی می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۹ دی اظهار داشت:‌ فراز و نشیب‌ها در اول انقلاب بسیار زیاد بود، اما این انتظار نبود در اوایل دهه‌ چهارم اتفافات سال ۸۸ رخ دهد و افرادی که در انقلاب سابقه داشتند چنین شرایطی در کشور ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب ٣٠ سخنرانی در مورد فتنه ٨٨ داشتند و یک بار گفتند فتنه‌گران کشور را به لب پرتگاه بردند که نشان از عمق و اهمیت اتفاقات آن روزها دارد.

وی اضافه کرد: اتفاقات آن روزها توسط کسانی که در انقلاب با سابقه‌ بودند روی داد و آرای مردم را نپذیرفتند، خون‌های به ناحقی ریخته شد و کشور آسیب دید.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: پس از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، آن قدرت و رای عمومی می‌توانست تحولات زیادی در کشور ایجاد کند اما دشمن چنان شبهاتی ایجاد کرد و نگذاشت از آن ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها می‌توانست با پشتوانه این حضور برطرف شده و کشور صلابت خود را داشته باشد، ‌ گفت: غرور بازیگران این فتنه در کنار استکبار مانع بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت مردمی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: مردم به آنها رای ندادند اما چون خود را بالاتر از دیگران می‌دیدند و درگیر غرور بودند، قواعد بازی را برهم زدند.

کد خبر 2187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha