شبکه کردستان،  3 ویژه برنامه  در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پخش می کند

سرویس کردستان- مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان اظهار داشت: معاونت های صدا، سیما و فضای مجازی شبکه کردستان در سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، جعفر عبدالملکی در جمع خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت: سیمای استانی شبکه کردستان سه ویژه برنامه به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم با عنوان «مکتب سلیمانی» تهیه و پخش می کند. ویژه برنامه «مکتب سلیمانی» در تاریخ های هشتم، یازدهم و سیزدهم دی ماه راس ساعت 22 به مدت چهل و پنج دقیقه به روی آنتن می رود و باز پخش آن روز بعد ساعت دوازده و چهل وپنج دقیقه پخش می­ شود. این برنامه به تهیه کنندگی مسلم رحمانی و با حضور کارشناسان اهل تسنن و تشیع در خصوص بصیرت و مکتب حاج قاسم تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: سیمای مرکز کردستان همچنین در این ایام در سایر برنامه­ های زنده و ضبطی بخش هایی را در قالب گزارش، گفت و گو، پخش سرود، کلیپ، موسیقی­ های حماسی و مرتبط، پخش خبر و گزارش از مراسم های سطح شهر و نهادها در مورد سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اقدام می کند.

عبدالملکی همچنین اظهار داشت: صدای استانی شبکه کردستان نیز سه ویژه برنامه در ساختار نمایشی با نام های «تماس اضطراری»، «ضاحیه» و «راه عشق» را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها تولید و پخش خواهد کرد.

وی افزود: نمایش تماس اضطراری به تهیه کنندگی علی رحمانی با مدت زمان 30 دقیقه، راه عشق به تهیه کنندگی سید آزاد پیرخضری با مدت زمان 15 دقیقه و ضاحیه به تهیه کنندگی نعیمه نادری نژاد با مدت زمان 10 دقیقه تهیه و پخش می شود.

مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان با بیان این مطلب که صدای مرکز کردستان از اول آذر اقدام به تولید و پخش برنامه ریبازی ئه وین کرده است، گفت: این برنامه نیز به صورت مشخص در مورد حاج قاسم سلیمانی است و در این ایام کلیه برنامه ­های صدا به صورت پخش و آیتمی در ارتباط با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است لازم به ذکر است که دو برنامه با نام های ضاحیه (نمایشی) و نشان سلیمانی (مسابقه ) به مرحله نهایی اولین جشنواره مکتب سلیمانی راه یافته است.

عبدالملکی در پایان اظهار داشت: معاونت فضای مجازی شبکه استانی کردستان هم از اول دیماه زمینه سازی ورود به روز بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها را تدارک دیده است و همچنین اقدام به تولید ویدیو کامنت، تیزر، مستند و صدها مورد عکس نوشته، اینفوگرافی، استوری موشن و باز نشر تولیدات وآیتم های برنامه ­های صدا، سیما، خبر و شبکه های سراسری صدا وسیما کرده است.

کد خبر 2220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha