استقرار 60 تیم گشت پلیس راه در محورهای استان کرمانشاه/ تردد با زنجیر چرخ در شهرستان های پاوه و کرندغرب

سرویس کرمانشاه ـ رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس راه کرمانشاه برای جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکل در تردد خودروها در سطح جاده ها بیش از 60 تیم گشتی در محورهای این استان مستقر نموده است.

سرهنگ «محمد حیدری» در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: در برخی از نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی و گردنه ها شاهد بارش برف در 24 ساعت گذشته بوده ایم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: این بارشها باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است، لذا از رانندگان درخواست داریم که خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و نیز لوازم گرمایشی و... را در این ایام همراه خود داشته باشند.

وی گفت: براساس آخرین آمار در حال حاضر در شهرستان پاوه و همچنین محور کرندغرب به سرپل ذهاب تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

سرهنگ حیدری خاطرنشان ساخت: پلیس راه کرمانشاه برای جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکل در تردد خودروها در سطح جاده ها بیش از 60 تیم گشتی در محورهای این استان مستقر نموده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین در برخی از نقاط استان شاهد مه گرفتگی هستیم که از رانندگان درخواست داریم که در این وضعیت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی با اشاره به استقرار 10 تیم بصورت ثابت در گردنه های برف گیر استان از جمله «سرمیل»، «بیدسرخ» و «قلاجه»، بیان کرد: رانندگان شرایط رانندگی در فصل زمستان را به دقت رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث رانندگی در سطح این استان نباشیم.

کد خبر 222183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha