استاندار جدید ایلام پیگیر اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور باشد

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین تودیع و معارفه استانداران ایلام عنوان کرد: استاندار جدید ایلام پیگیر اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار عنوان کرد: ایلام مشهد شهیدان، الگوی مقاومت ایثار و پایمردی و پایتخت خادمان اربعین حسینی است و خدمت در چنین جایی که مقتل شهیدان است توفیقی است مشروط بر اینکه خود را خادم مردم بدانیم و نه سرپرست آنان.

وی افزود: اکنون فضای رقابت به پایان رسیده و نیاز است، فضای رقابت به رفاقت و وحدت و تلاش در راستای خدمت به مردم نهادینه شود.

امام جمعه ایلام گفت: امید است استاندار جدید ایلام تحقق بخش شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور باشد و در مقیاس استان این شعارها را تحقق ببخشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: ظرفیت و مزیت های بسیار عالی در استان ایلام وجود دارد که با استفاده از این ها می توان مشکلات را حل کرد که می توان به ذخایر خدادادی نفت و گاز و زمینه های مساعد کشاورزی و ظرفیت نیروی انسانی جوان و خلاقی که دارد، اشاره کرد.

کریمی تبار خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای متدین و جوان و انقلابی و متعهد به برنامه های رئیس جمهور محترم نیز از دیگر اولویت های مهم است.

وی در توصیه به استاندار جدید تصریح کرد: استاندار جدید ایلام بایستی بلافاصله وضع مدیریتی استان را تثبیت کند تا در جهت آن پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان انجام گیرد.

او گفت: مردم انتظار دارند از ظرفیت نیروهای بومی جوان استفاده شود و اولویت جذب نیرو در شرکتهای بزرگ نفتی و گازی استان با نیروهای بومی باشد.

کد خبر 22257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha