کمیسیون انتخابات عراق: احتمال اعلام نتایج نهایی انتخابات عراق تا پایان هفته جاری

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک مسئول در کمیسیون انتخابات عراق با تأکید بر احتمال اعلام نتایج نهایی انتخابات در پایان هفته جاری اعلام کرد که انتظار دارد دستگاه قضایی کشور در ساعات آینده به نتایج شکایات رسیدگی کند.

به گزارش کردپرس به نقل از المعلومه، "عماد جمیل محسن" عضو تیم رسانه‌ای کمیسیون انتخابات عراق با تأکید بر احتمال اعلام نتایج نهایی انتخابات در پایان هفته جاری اعلام کرد که انتظار دارد دستگاه قضایی کشور در ساعات آینده به نتایج شکایات رسیدگی کند.

عماد جمیل محسن گفت که دستگاه قضایی کشور رسیدگی به درخواست شکایات انتخاباتی را که تعداد آن بیش از ۱۴۳۰شکایت است، تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رساند.

وی تأکید کرد: به این ترتیب کمیسیون به وظایف خود عمل کرده و در حال آماده شدن برای اعلام نتایج انتخابات و اسامی برندگان به تفکیک هر حوزه انتخاباتی است و احتمالا در پایان هفته جاری اعلام شود.

این مقام انتخاباتی ادامه داد: تغییری که براساس شکایات رخ داده است، شامل پنج کرسی در استان های اربیل، نینوا، کرکوک، بغداد و بصره خواهد بود که نتایج نهایی آنها با نتایج اعلام شده، متفاوت خواهد بود و این تغییر به دلیل ابطال آراء صندوق‌ها از سوی شورای عالی قضایی است.

کد خبر 22326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha