چالدارانِ محروم، هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است

سرویس آذربايجان غربى- امام جمعه چالدران با اشاره به برخی از محرومیت های شهرستان در بخش های مختلف، بر رفع این محرومیتها تاکید کرد و گفت: شهرستان چالدران با داشتن ظرفیتهای بسیار مهم تا کنون نتوانسته به جایگاه اصلی خود برسد.

به گزارش کردپرس، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار چالدران با اشاره به اینکه امروزه دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند با ایجاد انواع توطئه ها مانع رشد و توسعه ایران اسلامی شوند، گفت: ملت شریف ایران اسلامی علیرغم تهدیدات و فشارها از سوی استکبار جهانی پشتیبان نظام و ولایت هستند .

مصطفوی با اشاره به اینکه تمامی مسئولین وظیفه دارند در خدمت مردم باشند افزود: مدیران باید تلاشهای لازم را در جهت پیشرفت شهرستان انجام دهند.

او از شهرستان چالدران به عنوان شهرستان با استعداد و ظرفیت بالا یاد کرد و گفت:داشتن معادن غنی ،مراتع سر سبز ، انواع محصولات دامی و کشاورزی از جمله استعدادها و ظرفیت های بالقوه شهرستان چالدران است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد زاده امام جمعه چالدران نیز دراین مراسم با اشاره به برخی از محرومیت های شهرستان در بخش های مختلف بر رفع این محرومیتها تاکید کرد و گفت: شهرستان چالدران با داشتن ظرفیتهای بسیار مهم تا کنون نتوانسته به جایگاه اصلی خود برسد که انتظار می رود مسئولین در این خصوص تلاشهای لازم را انجام دهند.

در این مراسم "محمدرضا عبداله نژاد" به عنوان سرپرست فرمانداری چالدران معرفی و از خدمات "حسن محمدزاده" قدردانی شد

به گزارش کردپرس، شهرستان مرزی چالدران علیرغم جاذبه های گردشگری جهانی، معادن غنی، ظرفیت های دامداری و مناظر بکر طبیعی کوه های آرارات و امکان توسعه اقتصادی با وجود دارا بودن یک چهارم مرز ایران با ترکیه، در محرومیت کامل است و هیچ بازارچه و معبر مرزی ندارد. این شهرستان با نرخ منفی جمعیت روبه است و تعدادی از روستاهای آن خالی از سکنه شده اند.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

چالدران؛ آخرین نقطه غروب خورشید در ایران و طعم گس محرومیت!

اعتبارات استانی چالدران دوبرابر شد/خبری از ایجاد بازارچه های مرزی نیست!

تنش آبی زندگی روستانشینان چالدران را تهدید می کند

کد خبر 22335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha