عملکرد ضعیف برخی نمایندگان موجب دلسردی مردم شده است

سرویس کرمانشاه _ جهانبخش امینی نماینده مردم کرمانشاه در دوره های هفتم و هشتم مجلس گفت: در ادوار مختلف مجلس نمایندگانی حضور داشته‌اند که در خدمت مردم و پیگیری مشکلات آن‌ها بوده‌اند و نامشان ماندگار مانده است ولی متاسفانه رفتارها، حرکات، برخوردها و تصمیمات برخی دیگر از نمایندگان نیز به گونه‌ای بوده که موجب دلسردی و سرخوردگی مردم برای حضور دوباره در پای صندوق ها بوده است.

جهانبخش امینی در گفتگو با خبرنگار کردپرس به مناسب روز مجلس، گفت: شهید مدرس با شجاعت، درایت رفتار و منش خویش تبدیل به یک الگوی تمام عیار برای نمایندگان تمامی ادوار شده است.

وی افزود: تصمیمات و پیشنهادات هوشمندانه و راهگشای مرحوم مدرس موجب خارج شدن نمایندگان از سکوت و انفعال و اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز در مجلس شورای ملی آن زمان شد.

این نماینده ادوار مجلس کرمانشاه، مجلس را خانه ملت و متعلق به کل جامعه دانست و گفت: وقتی عنوان می شود نمایندگان وکیل ملت هستند و نه وکیل دولت، در واقع به این معناست که آن‌ها باید دغدغه پیگیری مشکلات مردم را داشته باشند و قوانین، لوایح، پیشنهادات، تصمیمات و مصوبات آن‌ها در راستای حل مشکلات مردم باشد.

وی در دنباله سخنانش عنوان کرد: مردم به سلامت و صداقت یک نامزد مجلس اطمینان می‌کنند و انتظار دارند این نماینده پس از راهیابی به مجلس، با تمام توان به دنبال عمل به آن وعده‌هایش باشد.

این نماینده ادوار کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نماینده‌ای در راستای حل مشکلات مردم و تحقق وعده‌هایش حرکت نکند قطعا نمی‌تواند نماینده خوبی باشد.

امینی افزود: مردم وقتی عملکرد و رفتار برخی نمایندگان و وضعیت مالی آن ها و بستگان شان را می بینند، به تفاوت وعده‌ها و عملکرد آن‌ها پی می‌برند و این موضوع باعث می‌شود به شعارها و گفتارهای دیگر نامزدها هم اعتماد نکنند.

وی تاکید کرد: نماینده های مجلس باید سعی کنند از مردم فاصله نگیرند زیرا آن‌ها با رای همین مردم به عزت، احترام و جایگاه فعلی رسیده اند و قدرت مجلس هم ناشی از رای مردم است.

این نماینده ادار مجلس عنوان کرد: یک نماینده مجلس قطعا باید جایگاه خویش را از نظر صداقت، سلامت، شجاعت، توانایی، تخصص حفظ کنند تا بتواند با چانه زنی‌ با قوی دیگر برای توسعه کشور و استان خویش مثمرثمر باشد و گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را به حداقل برساند و به بهبود وضعیت معیشت، اشتغال مردم کمک کند‌.

کد خبر 22463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha