تعیین هفت نقطه از سطح شهر برای  برپایی روز بازار و  شب بازار در پیاده راه فردوسی

سرویس کردستان- شهردار سنندج گفت : امروز عصر جلسه نهایی اجرای طرح ساماندهی دستفروشان برگزار شد و هفت نقطه از سطح شهر جهت برپایی روز بازار تعیین و همچنین دستفروشان خیابان فردوسی بصورت شب بازار در 6 شب در طول هفته می توانند در این خیابان فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، عصر امروز جلسه اتخاذ تصمیم نهایی در خصوص اجرای طرح ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی با حضور استاندار و دستگاههای ذیربط بر گزار شد.

شهردار سنندج اظهار داشت : بعد از اتمام طرح پیاده راه فردوسی یکی از مطالبات بحق شهروندان از مجموعه مدیریت شهری بحث ساماندهی دستفروشان این خیابان بود .

حشمت اله صیدی گفت : جلسات مختلفی با حضور نمایندگان دستفروشان ، کسبه خیابان فردوسی و همچنین جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت شهری برگزار شد و گزینه های نهایی اجرای طرح ساماندهی دستفروشان جهت اجرا با حضور همه دستگاههای مرتبط به شور گذاشته شد.

وی گفت : براین اساس ، تصمیم نهایی در خصوص ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی اتخاذ گردید.

صیدی اعلام کرد: بر اساس این طرح هفت نقطه از سطح شهر برای برپایی روز بازار درمکانهای نظیر پارک معلم ،جنب پل بهاران ،پارک کودک ،شهرک مولوی ،حریم سبز بلوار نظام مهندسی و همچنین برپایی روز بازار در پیاده راه فردوسی و بلوار حمدی در روز جمعه از ساعت 9 تا 13 ظهر تعیین شد.

وی اعلام کرد : علاوه بر برپایی روز بازار 6شب در طول هفته دستفروشان می تواند بصورت شب بازار در این خیابان فعالیت کنند.

شهردار سنندج افزود : ساعت فعالیت دستفروشان در شب بازار فردوسی در شش ماهه نخست سال از ساعت 20:30 لغایت 1 بامداد و در شش ماهه دوم از ساعت 18:30 لغایت 24 شب می توانند در این خیابان حضور داشته باشند .

وی در خصوص زمان اجرای طرح ساماندهی دستفروشان گفت : از روز یکشنبه 14 دی ماه سالجاری طرح اجرا خواهد شد .

مهندس صیدی عنوان کرد : پیمانکار مجری بازار طرف قرارداد با شهرداری نسبت به تهیه میز اقدام نموده و دستفروشان با رعایت ضوابط و مقررات می توانند با نظارت این شرکت فعالیت کنند.

وی هم از دستفروشان و هم از کسبه درخواست نمود : با تعامل و همکاری لازم مجموعه مدیریت شهری را در جهت اجرای بهتر این طرح یاری کنند.

شهردار سنندج از همکاری تمامی دستگاههای ذیربط در بحث ساماندهی دستفروشان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امید واری نمود با اجرای بهتر این طرح گام مهمی در جهت برقراری نظم و انضباط شهری در هسته مرکزی و دیگر خیابان های سطح شهر برداشته شود

کد خبر 2285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha